Realizace

Jak to celé probíhá

První krok

Seznámení s akcí, lokace a příprava

Jako první nás zajímá, kde přesně se celá akce uskuteční, kolik odhadujete návštěvníků a dobu trvání. Lokalita celé akce je pro nás důležitá kvůli časovému rozvrhu, následně je pro nás důležité umístění naší střelnice vůči ostatním stánkům či atrakcím. I přes naši ochranou síť a ostatní bezpečnostní prvky, vyžadujeme větší odstup od ostatních. Proto potřebujeme celé prostory vidět předem.

Cena

Střelnice neorganizujeme za účelem zbohatnutí, ale kvůli rozšíření povědomí o airsoftu. Nicméně nelze to provozovat zadarmo. Do ceny započíváváme vystřílenou munici, dopravu a něco za opotřebení zbraní a vybavení, které potřebuje údržbu. Cenovou nabídku sdělíme předem a k vyúčtování dojde až po skončení akce.

Terč nebo terč?

Program a časová náročnost

Je důležité se předem domluvit na detailech akce. Postačí vám volná střelba na terč a ukázka výzbroje, nebo zoragnizujeme velkou soutěž (pro různé věkové kategorie). Případné výhry můžete mít vlastní, my Vám pouze předáme výsledky nebo můžeme vše zaštítit my a to včetně výherních cen.

Hodina H

Příjezd, vybalení a střelba

Po příjezdu potřebujeme určitý čas na vybalení věcí a sestavení celé střelnice a stanu. Jakmile máme vše připravené, můžeme rovnou začít. Dle domluvy zorganizujeme vše potřebné a postaráme se, aby měli návětěvníci nač vzpomínat. My samotní nepotřebujeme speciální péči.

Rozloučení

Vyhlášení soutěže, sbalení střelnice a rozloučení

V případě soutěže uděláme vyhlášení přibližně hodinu před koncem (případně dřív/později dle domluveného harmonogramu). Po ukočení vše sbalíme a naložíme na auta. Před odjezdem se rádi ještě pobavíme o tom, jak se celá akce vydařila, a než dojde na vyúčtování, tak doufáme ve zpětnou vazbu.